31.10.2023 р. у «Луцькій гімназії №3» відбулася педагогічна рада на якій учителі активно працювали над двома питаннями:

1. Формування м’яких навичок (soft skills ) як умова розвитку успішної особистості. Початок роботи над експериментом

2 Резильєнтність учасників освітнього процесу та механізми їх формування

Психолог гімназії Ольга Усова здійснила моніторинг стресостійкості вчителів і зробила висновок про те, що близько 40% вчителів вимагають психологічної допомоги у подоланні перманентного стресу. Психологічні техніки, які апробовували вчителі, повинні були актуалізувати внутрішні ресурси особистості для подолання стресу. Головний висновок, який було зроблено – ГУМОР І РУХ ДОПОМОЖУТЬ ПІДНЯТИ ДУХ!

І усім дуже сподобалася руханка стресостійкості.

Ми усі надійно тримаємо педагогічний стрій!/Files/images/metod_robota/pedrada_3110/Screenshot_5.jpg/Files/images/metod_robota/pedrada_3110/P_20231031_111931.jpg/Files/images/metod_robota/pedrada_3110/P_20231031_112927.jpg/Files/images/metod_robota/pedrada_3110/P_20231031_103103.jpg/Files/images/metod_robota/pedrada_3110/P_20231031_113454.jpg



31.08.2023 року в Луцькій гімназії №3 пройшла педагогічна рада на тему "Реалізація основних завдань стратегії на 2023 - 2024 н.р." Основним доповідачем був директор навчального закладу Савчук В.Є.

Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi