Тема дослідно-експериментальної роботи: «Створення психолого-педагогічних умов соціалізації особистості школяра»
Завдання дослідження:
1. Проаналізувати теоретичні положення щодо процесу соціалізації особистості школяра.
2. Обґрунтувати комплекс психолого-педагогічних умов соціалізації особистості у навчально-виховному процесі, розробити та апробувати модель Школи розвитку, що сприяє процесу соціалізації.
3. Визначити критерії, показники соціалізації особистості та з’ясувати реальний стан соціалізації учнів різних вікових груп.
4. Укласти та апробувати пакет методів та методик діагностики соціального портрету особистості школяра.
5. Укласти методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів щодо спрямування навчально-виховного процесу для успішної соціалізації школярів.
Термін проведення експерименту: 2016 – 2021рр.
Етапи дослідження.
І етап (діагностико-концептуальний) – травень 2016 р. – червень 2017 р.
ІІ етап (формувальний) – вересень 2017 р. – червень 2020 р.
IІІ етап (узагальнювальний) – вересень 2020 р. – червень 2021 р.
Науковий керівник:
П.І.Б. Ткачук Надія Михайлівна
Місце роботи: Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.
Посада: завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій та координації діяльності РМК (ММК).
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.
Науковий консультант:
П.І.Б. Вітюк Валентина Василівна.
Місце роботи: Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.
Посада: проректор з наукової роботи.
Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.
Вчене звання: доцент.
17 червня 2021 року у ліцеї успішно пройшла експертиза дослідно-експериментальної діяльності закладу з теми «Створення психолого-педагогічних умов соціалізації особистості школяра». Упродовж проведення експерименту (травень 2016-червень 2021 рр.) педагогічним колективом було напрацьоване чимале методичне зібрання матеріалів із досвіду роботи вчителів освітнього закладу щодо створення психолого-педагогічних умов соціалізації школярів. Результати дослідно-експериментальної роботи апробовано та представлено виступами на науково-практичних конференціях і семінарах різних рівнів, форумах освітніх інновацій, тренінгових заняттях із питань соціалізації особистості, STEM-фестивалі, засвідчено відповідними методичними виданнями (авторськими програмами факультативних і курсів за вибором, методичними розробками тощо).