Провести:
виховні години та години спілкування серед учнів
1-5 класів на тему: «Культура спілкування
між людьми», «Не будь байдужим».
Вересень- жовтень 2019року
Класні керівники
Батьківські збори на теми: «У чому сутність
гуманних взаємин батьків і дітей?»,
«Якою ви хочете бачити свою дитину?».
Вересень- жовтень 2019 року
Класні керівники
Засідання класних керівників на тему
«Психологічна проблема булінгу в шкільному
середовищі».
Жовтень - 2019 року
Усова О.Г., Семенчук І.О.
Соціально-психологічній службі:
провести години психолога, соціального
педагога на тему: «Булінг в учнівському
середовищі», «Стоп Насильство!»,
«Як не стати жертвою булінгу» для учнів 7-9 класів
Вересень-грудень, 2019 року
Усова О.Г, Грабарчук Ю.П.
соціально-педагогічний патронаж у сім’ї дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
Листопад-травень 2019 року
Грабарчук Ю.П., класні керівники
профілактичні бесіди серед учнів 5-11 класів на тему: «Толерантність та терпимість – ознака вихованої людини».
Листопад 2019 року
Класні керівники
акція для учнів 5-11 класів «Ми різні, але ми рівні»,
акція для учнів 1-4 класів «Дружні долоньки єдності»
Листопад - 2019 року
Усова О.Г., Грабарчук Ю.П.
інформаційний куточок щодо захисту прав
дітей та протидії булінгу.
Грудень 2019 року
Журавська М.В.
Організувати:
відеолекторій «Фізичне насильство»
для учнів 7-11-х класів».
Лютий 2020 року
Семенчук І.О.
тематичну виставку на тему «Стоп насильству!»
у шкільній бібліотеці.
Березень 2020 року
Барило В.І.
тематичний захід «Булінг: нормативно-правове
забезпечення, попередження насильства у
навчальному закладі та відповідальність
за вчинення булінгу».
Грудень 2019 року
Журавська М.В.
Налагодити тісну співпрацю з сектором
превенції Луцького ВП ГУНП у Волинській області
у справах дітей, службою у справах дітей
Луцької міської ради (погоджені плани співпраці).
1. Заяву про випадки булінгу у закладі освіти має право подати будь-який учасник освітнього процесу.
2. Заява подається керівнику закладу освіти відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
3. Здобувач освіти, який став свідком булінгу у школі, зобов’язаний повідомити про це вчителя, вихователя, психолога або безпосередньо керівника закладу освіти .
4. Педагог або інший працівник закладу освіти, який став свідком булінгу або отримав повідомлення про факт булінгу від здобувача освіти, який був свідком або учасником булінгу, зобов’язаний повідомити керівника закладу освіти про цей факт.
5. Керівник закладу освіти має розглянути звернення.
6. Керівник закладу освіти створює комісію з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує обставини булінгу. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булерів, керівник навчального закладу та інші зацікавлені особи.
7. Якщо випадок цькування був єдиноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах закладу освіти учасниками освітнього процесу.
8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то керівник закладу освіти повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
9. Здобувач освіти може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги.
10. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує керівника закладу освіти у письмовій формі про випадок булінгу. Керівник закладу освіти має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.
Директор закладу створює комісію
з розгляду випадків булінгу, яка з’ясовує
обставини булінгу.
Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не
одноразовий конфлікт, то директор ліцею
повідомляє уповноважені підрозділи органів
Національної поліції України та Службу у
справах дітей.
Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги
здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.
Особи, які за результатамирозслідування є причетними до булінгу, несуть
відповідальність відповідно до частини другої с
13 (вчинення правопорушень за статтею 1734)
Кодексу України про адміністративні правопорушення.
навчальними вміннями та навичками.
Готувати себе до вибору шляху
завершення середньої освіти.
Сумлінно трудитись для загального блага,
брати участь у продуктивній праці і
самообслуговуванні.
Обирати майбутню професію.
Суворо дотримуватись правил техніки безпеки.
Брати активну участь у громадському
житті ліцею, класу, в роботі
учнівського самоврядування.
Вчитись поєднувати особисті інтереси
з інтересами колективу.
Охороняти рідну природу, берегти і
примножувати народне добро.
Правильно організовувати навчання,
працю, відпочинок, цінувати свій і
чужий час.
Займатись в гуртках за інтересами.
Систематично займатись фізичною
культурою та спортом.
Поважати батьків.
Бути дисциплінованим, скромним,
ввічливим, виконувати вимоги
педагогів, рішень органів учнівського
самоврядування
Дотримуватись скромності і
охайності в одязі,
в навчальному закладі носити одяг
установленої форми.
Знати і виконувати правила
дорожнього руху, техніки безпеки,
виробничої санітарії, пожежної безпеки.