Любі п’ятикласники!
За час карантину необхідно:
1. Опрацювати матеріал підручника (с. 220-242). Читати вголос, пам’ятаючи про вимоги щодо виразності, Навчитися переказувати та відповідати на запитання після окремих розділів творів і вкінці тексту.
2. Систематично повторювати вже вивчені літературознавчі терміни, послуговуючися словничком (що у підручнику, а також рубрикою «Словник Мудрої Сови») і робочим зошитом.
3. Виконати завдання, що в однойменному документі.
4. Читати (звісно ж, виразно й уголос) та переказувати улюблені твори (книги) художньої літератури.
І найголовніше: будьте здорові та пам’ятайте про правила поводження під час карантину, адже − це не канікули!!!
До зустрічі, бажаю всім 36.6!)
Зарубіжна література 27.04 – 11.05
6 клас А.Ліндгрен. Прочитати повість-казку «Міо, мій Міо». Стисло переказувати найцікавіші епізоди. Характеризувати образи (усно), висновки записати в зошит. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-a-lindgren-mio-mij-mio-golovni-geroi-tvoru-38548.html
М. Енде «Джем Ґудзик і машиніст Лукас». Скласти паспорт- характеристику твору. Знати зміст першої умовної частини твору. Характеристика образів (сенкани)
7 клас Прочитати оповідання Айзека Айзімова «Фах». https://naurok.com.ua/prezentaciya-ayzek-azimov-fah-172305.html
8 клас Антуан-де-Сент Екзюпері «Маленький принц». Опрацювати с.282-308. Виписати в зошити визначення понять: гумор, іронія, сарказм, казка-притча. https://naurok.com.ua/prezentaciya-antuan-de-sent-ekzyuperi-malenkiy-princ-lyudski-stosunki-moralni-cinnosti-v-kazci-pritchi-malenkiy-princ-28511.html
Прочитати повість Барбари Космовської «Буба», «Буба: мертвий сезон».http://litakcent.com/2012/06/15/barbara-kosmovska-suchasni-pidlitky-potrebujut-chesnosti/
Ричард Бах (нар. 1936). Прочитати твір «Чайка Джонатан Лівінгстон». https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-richarda-baha-chayka-dzhonatana-livingston-8-klas-15891.html
9 клас Ознайомитися з твором Рея Дугласа Бредбері «451* за Фаренгейтом».https://naurok.com.ua/prezentaciya-rey-duglas-bredberi-trivoga-za-maybutne-suspilstva-v-romani-antiutopi-451-za-farengeytom-107643.html
10 – А клас М.Метерлінк «Синій птах». Написати твір- есе «Щастя – це…».
К.Р. Повторити творчість Ш.Бодлера, П.Верлена, А.Рембо, М.Метерлінка.
10 – Б клас. П. Коельйо. Знати відомості про письменника. Прочитати твір «Адхімік», виписати цитати до образу Сантьяго.
Й.Ягелло. Знати біографію письменниці. Прочитати твір «Кава з кардамоном». Записати коротку характеристику образів.
11 – А клас. Г.Маркес «Стариган із крилами». Знати біографію письменника. Прочитати оповідання. Скласти сюжетний ланцюжок твору.
Р.М. Інформаційно-цифрова компетентність і створення літерат. портрету письменника. Створити презентацію «Літературний портрет письменника (на вибір)».
11- Б клас Хуліо Кортасар. Відомості про письменника в підручнику. Прочитати твір «Менади». https://vseosvita.ua/library/hulio-kortasar-menadi-prezentacia-239532.html
Сучасна література в юнацькому читанні. Джон Майкл Грін (нар. 1977). «Провина зірок». Зміст твору. https://vsimosvita.com/prezentatsiya-na-temu-quot-dzhon-grin-provina-zirok-literaturno-hudozhniy-analiz-tvoru-quot/ору.