2020-09-15
Під час організації роботи з учнями, що мають особливі освітні потреби, одним з перших кроків є створення комфортного простору для їх адаптації до навчального процесу. Дітям складно у обмежений час вийти із зони комфорту, яку вони мають у рідних домівка, та перейти у середовище, де відсутні близькі люди. Наш ліцей поставив собі за мету – зберегти психоемоційний стан учнів та створити позитивний мікроклімат, тому з 1 вересня 2020 року у ліцеї запрацювала інклюзивно-ресурсна кімната.
Інклюзивно-ресурсна кімната поділена на кілька зон:
Навчальну
Ігрову (зона відпочинку)
Місце для «Сенсорної розрядки»
Навчальний простір кімнати обладнано меблями, що відповідають віку і не несуть загрози роботі опорно-рухової системи учня (створені усі умови для правильного формування скелета і м’язової системи), маркерною дошкою фліп-чарт, ноутбуком та навчальними матеріалами для проведення корекційно-розвиткової роботи. У ігровій зоні є великий спектр навчальних ігор, які сприяють розвитку пізнавальної та художньої діяльності, дрібної моторики, творчої уяви та фантазії, куточок відпочинку та усамітнення.
Що ж стосується «Сенсорної розрядки», то доречною є наявність сенсорного планшету, де учні мають можливість попрактикуватись у пісочній анімації, заспокоїтись та пофантазувати.
Думаємо, що це місце буде справжнім осередком для навчання, розвитку та відпочинку дітей з ООП.