Педагогічна спільнота (предметне методичне об’єднання) учителів
художньо-естетичного циклу та трудового навчання складається з 9
педагогічних працівників, із яких:
відмінників освіти України – 1;
учителів методистів - 2;
старших учителів -1;
учителів вищої кваліфікаційної категорії – 6;
учителів першої кваліфікаційної категорії - 1;
учителів другої кваліфікаційної категорії -1;
Учителі художньо-естетичного циклу:
Семенчук Ірина Олександрівна – відмінник освіти України, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель образотворчого мистецтва вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.
Мєдвєдєва Юлія Володимирівна – голова м/о учителів художньо-естетичного циклу та трудового навчання, учитель хореографії та керівник хореографічного колективу «Імпульс». Спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
Веремчук Ярослава Іванівна – керівник фольклорного гурту «Дивоцвіт».
Вовк Юрій Анатолійович – учитель музичного мистецтва та художньої культури і керівник хорового гуртка. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Свєтліцька Тетяна Аркадіївна – учитель музичного мистецтва та керівник гуртка. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Учителі трудового навчання:
Демидюк Євгенія Яківна – учитель трудового навчання (обслуговуючої праці). Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
Догойда Леонід Васильович – керівник міського м/о вчителів трудового навчання, учитель трудового навчання (технічної праці) та керівник гуртка. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.
Оксенчук Ігор Миколайович – учитель трудового навчання (технічної праці). Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Політило Олександра Борисівна – учитель трудового навчання (обслуговуючої праці). Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Проблема над якою працює м/о учителів художньо-естетичного циклу та трудового навчання у 2021-2022н.р.: «Формування ціннісного і пізнавального аспектів учнів шляхом вивчення народних традицій».
Кожен педагог працює над індивідуальною методичною темою відповідно до проблемного питання закладу «Реалізація пізнавального та ціннісного аспектів соціалізації школяра в сучасному освітньому просторі».
Веремчук Я.І. – «Естрадне музичне мистецтво як чинник формування художніх смаків учнів старших класів».
Вовк Ю.А. – «Розвиток творчої особистості з точки зору креативного мислення».
Догойда Л.В. – «Технологічні та методичні основи сучасного уроку трудового навчання».
Демидюк Є.Я. – «Ділова гра як засіб формування інтересу до професії».
Мєдвєдєва Ю.В. – «Розвиток творчих здібностей засобами хореографічного мистецтва».
Оксенчук І.М. – «Використання сучасних підходів для підвищення ефективності трудового навчання і виховання для гармонійного розвитку особистості з метою подальшої самореалізації».
Політило О.Б. – «Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках трудового навчання».
Свєтліцька Т.А. – «Розкриття творчого потенціалу дітей засобами співтворчості та співпраці».
Семенчук І.О. – «Формування засобами мистецтва художньо-естетичного ставлення до дійсності».
Кiлькiсть переглядiв: 560