Вчителі трудового навчання

Догойда Леонід Васильович - спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист

Демидюк Євгенія Яківна - спеціаліст вищої категорії, старший вчитель

Політило Олександра Борисівна - спеціаліст вищої категорії

Метою трудового навчання є формування технічно-технологічно овітченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного і інформаційного суспільства, житєво-необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства, забезпечення умов для професійного самовизначення учнів, вироблення в них навичок творчої діяльності, виховання культури праці.

Учителі працюють над методичними темами:

Проблема над якою працюють вчителі МО «Формування ціннісного і пізнавального аспектів у учнів шляхом вивчення народних традицій”. Головною метою в практичній діяльності вчителів МО є виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та навколишньої дійсності, розвиток художніх інтересів, розвиток технічно-творчих здібностей учнів.

1. Вдосконалення практичних умінь та навичок учнів на уроках трудового навчання через впровадження новітніх технологій.

2. Інноваційні засоби навчання в трудовій підготовці школярів.

3. Комп’ютер на уроках обслуговуючої праці, як засіб інтерактивного навчання

/Files/images/vchitel_foto/USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca_share_media1574368980305.jpg

Вчителі художньо-естетичного циклу

Семенчук Ірина Олександрівна - учитель образотворчого мистецтва, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.

Вовк Юрій Анатолійович - учитель музичного мистецтва та художньої культури, спеціаліст вищої категорії.

Свєтліцька Тетяна Аркадіївна - учитель музичного мистецтва, спеціаліст вищої категорії.

Ковальчук Марія Миколаївна - керівник хорового та фольклорного гуртків.

Мєдвєдєва Юлія Володимирівна - керівник хореографічного гуртка.

Педагогічне кредо:

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант.

Вміння їх вирощувати - мистецтво.

Але найважливішою є любов до дитини.

Проблемне питання:

"Створення оптимальних умов для формування художньо-практичної компетентності"

Кiлькiсть переглядiв: 260

Коментарi