5 клас. Українська мова

Тема 7.Речення з однорідними членами речення, звертаннями, вставними словами

  • Однорідні члени речення

https://www.youtube.com/watch?v=79JRpNuisj8

https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ

https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA

https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ

https://naurok.com.ua/test/start/39971

https://naurok.com.ua/test/start/3639

https://vseosvita.ua/test/chleny-rechennia-5-klas-9139.html

https://naurok.com.ua/test/start/79503

  • Звертання

https://www.youtube.com/watch?v=o-fJVVDOws8

https://www.youtube.com/watch?v=LE_H5OyhBVk

https://naurok.com.ua/test/start/4625

https://naurok.com.ua/test/start/47636

  • Вставні слова

https://www.youtube.com/watch?v=PD3bGpmed2g

https://www.youtube.com/watch?v=7xfoSPBPglc

https://www.youtube.com/watch?v=K_TiKyGs8zo

https://naurok.com.ua/test/start/79748

https://naurok.com.ua/test/start/72757

https://naurok.com.ua/test/zvertannya-vstavni-slova-72757/flashcard

Тема 8. Речення з прямою мовою. Діалог

https://www.youtube.com/watch?v=wqEwZrirVd8

https://www.youtube.com/watch?v=V3fZ93TfNT4

https://www.youtube.com/watch?v=3C5WBkg-VOc

https://naurok.com.ua/test/start/7531

https://naurok.com.ua/test/start/78965

Завдання з української мови для учнів 5 – 11 класів з 12.03 до 24.04.2020

6 клас Підручник Заболотний О. В., Заболотний В.В. Опрацювати ₴ 49- 59 Вправи 412, 413, 423, 436, 437, 440, 441, 449, 452, 453, 454, 458, 459,460,461,466, 467, 468, 469, 470, 478, 481, 484, 487, 489, 490, 492, 494, 497, 500, 504. Тестові завдання на с. 160-161; 186-187. Виконати у робочих зошитах. Числівник як частина мови відео презентація

https://www.youtube.com/watch?v=G_fi0NZOeCk

Числівники як частина мови Числівники кількісні та порядкові

https://www.youtube.com/watch?v=SiNFIKVmWCc&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=13

Числівник як частина мови

https://svitlanashev.blogspot.com/2020/03/6.html?spref=fb&fbclid=IwAR2wQETyBP_suKGvrWAE4-uDEALy0nJjuYBwP2gO4dp6mw29TS5SolXWoL

Відмінювання кількісних числівників https://www.youtube.com/watch?v=KREWK6wBZsU&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=9&t=0s

Узгодження числівників з іменниками

https://www.youtube.com/watch?v=1HnwPHC651E&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=5

Відмінювання числівників дробових, неозначено кількісних та порядкових

https://www.youtube.com/watch?v=UuGp2FunwXA&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=6

Відмінювання кількісних та збірних числівників

https://www.youtube.com/watch?v=bp0cF8M1gbY&list=PL-qqqC4sJBlHjYYoCIPGU1x6swg726SdE&index=10&t=88s

7 клас Прислівник. Вивчити п. 36 – 40. Вправи 370, 371, 382, 386, 393, 397, 400, 417, 419, 430. Читати на с. 151.

Прийменник. Вивчити п. 42 – 44. Вправи 436, 438, 449, 450, 451, 457, 459, 464. Читати на с. 164 – 165.

Сполучник. Вивчити п. 45 – 47. Вправи 473,482, 485, 498, 503, 504.

8 клас Українська мова, 8 клас. Підручник О. П. Глазова. Опрацювати ₴ 32- 38. Вправи 358, 367, 369, 377, 383, 385, 390, 395, 399, 400, 401, 410, 414, 415, 420, 428, 432, 437, 444, 445, 449, 452, 454( письм. у робочому зошиті).

9 клас Вивчити п.29, 30, 31, вправи 321, 326, 327, 328, 329, 331,339,342, 343.

1. Опрац. м-л підручника, с. 196; впр. 345, 346.

2. Опрац. м-л підручника, с. 200, 201; впр. 349, 350.

3. Вивч. п. 32, впр. 354, 355.

4. Писати аудіодиктанти, готуватись до сем. контр. диктанту.

5. Повторити розділові знаки в простому реченні, відеоуроки онлайн, впр. 361, 362.

6. Повтор. розділові знаки в складному реченні, відеоуроки онлайн, впр. 365, 367.

7. Повтор. п.25-29; викон. завд. на с. 178.

8. Повтор. п. 30-32; викон. завд. на с. 207. Підготув. до тем. контр. роботи.

10 – А клас Вивчити п. 46, вправи 2, 7. П.47, вправи 2, 7. П.48, вправи 3,4, 7. П.49, вправи 2,3,7. П. 50 – 51, вправи 3, 7. П. 52 – 53, вправи 2, 3,7. П.54, вправи 2,3, 7. Вправи 5,6 у кожному параграфі усно. Виписати 7 – 8 афоризмів про читання, написати діловий лист, контрольний твір-есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення і здивування (на двійному аркуші), скласти на А 4 карту своїх мрій.

10 – Б клас Вивчити п. 42 – 45. Вправи 346, 351, 353, 359, 368, 372, 391, 393. На чернетці: твір- роздум на суспільно – політичну тему (на вибір). Які бізнесмени потрібні Україні? Мої міркування про роль особистості в історії. Вплив мистецтва на духовну культуру нації.

Вивчити п. 46 – 47. Вправи 379, 381, 391, 393, 403,404, 421, 423.

11 – А клас Вивч. параграф 44 – 45, вправа 5.Параграф 46 – 47, вправа 5.Параграф 48 – 49, 50. Вправа 7 (А, Б, В), с. 180.Параграф 51, вправа 5. Параграф 52, вправа 7 (А, Б). Параграф 53 – 54, вправа 5, с.125, повідомлення на одну з тем. Параграф 55 – 56, вправа 2 (А,Б). Параграф 57 – 58 , вправа 4. Параграф 59 – 60, вправа 3, с.202, написати вільне есе.

11 – Б клас Опрацювати матеріал довідника ЗНО, с.213 – 242, виконати тестові завд. Сайт на всі двісті. Марафон «10 тижнів до ЗНО». Відеоуроки «Де писати тире?», «Наголоси до ЗНО», «Розділові знаки. Двокрапка», «Складні речення з різними видами звꞌ язку».

Завдання для учнів 27.04 -28.05

Українська мова

6 клас. Займенник

Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=jfRF2TWD-lghttps://www.youtube.com/watch?v=JPCnvI6HI7U

Українська мова 6 клас, Автор: О.В. Заболотний, В.В. Заболотний

https://pidruchnyk.com.ua/512-ukrayinska-mova-zabolotniy-6-klas.html

Підручник: с. 190, виконати вправу 502 (усно), 503.

Розряди займенників за значенням (ознайомлення).

Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=6HQ4Ksolynshttps://www.youtube.com/watch?v=Q31kOBwPbxUhttps://www.youtube.com/watch?v=z-7G7EyBy5whttps://www.youtube.com/watch?v=KFXV6vChTGUhttps://www.youtube.com/watch?v=ARk8s2mgaTIУкраїнська мова 6 клас, Автор: О.В. Заболотний, В.В. Заболотний Підручник: с. 191, виконати вправу 504, 505 (II), 506.

Відмінювання займенників усіх розрядів.Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=3Qy8-MYpcX8https://www.youtube.com/watch?v=H54m2UhxlQQhttps://www.youtube.com/watch?v=9Hrxp_X2WVU

Підручник: с. 194, вправа 508, 511;

С. 200, вправа 522; с. 202, вправа 526, 527; с. 205, вправа 539; 208- 209 виконати вправи 547,549.

Зворотний займенник. Відмінювання.

Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=GM62BUj1v-k

Підручник: с. 196, вправи 512, 513.Присвійні та вказівні займенники, їх відмінювання.

Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=H54m2UhxlQQ

Підручник: с. 205, вправи 537, 542; с. 207, вправа 545 (усно ), 546.

иставний н у формах особових і вказівних займенників.

Ресурси для опрацювання:

https://works.doklad.ru/view/RuziqFQshuo.htmlhttps://super.urok-ua.com/konspekt-uroku-z-ukrayinskoyi-movi-u-6-klasi-prisviyni-vkazivni-y-oznachalni-zaymenniki-pristavniy-n-u-formah-osobovih-i-vkazivnih-zaymennikiv/

Підручник: с. 195, вправа 509,510.

Питальні, відносні, заперечні займенники. Їх відмінювання.

Підручник: с. 197-201, вправа 518(усно ), 520 (I,III), 530.

Написання разом і через дефіс неозначених займенників

Ресурси для опрацювання: http://vshkole.in.ua/napysannya-razom-i-cherez-defis-neoznachenyh-zajmennykiv/https://www.youtube.com/watch?v=ukUkMtQrBPk&list=RDCMUCv8l9yc_4-jrwUf3SDym2SQ&index=1

https://www.youtube.com/watch?v=qQVpluiGgUs

Підручник: с. 202, вправа 528, 535.

Правопис заперечних займенників.Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=qQVpluiGgUs

https://www.youtube.com/watch?v=A6fKbejUoEA Підручник: с. 202, вправа 531,534.

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник».Ресурси для опрацювання:

https://www.youtube.com/watch?v=Rb7_LaM4h84https://www.youtube.com/watch?v=OOOtqW4lRQ8https://naurok.com.ua/test/zaymennik-8017.htmlВиконати вправи 554, 557, с. 214-215 виконати тести.Контрольна робота. Займенник (тестування).Ресурси для опрацювання:

https://onlinetestpad.com/ua/test/179752-zajmennik-yak-chastina-movi https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-dlya-7-klasu-zaymennik-yak-chastina-movi-testuvannya-13535.htmlhttps://naurok.com.ua/kontrolna-robota-zaymennik-25130.htmlhttps://vseosvita.ua/library/tematicna-kontrolna-robota-zajmennik-73140.htmlhttps://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-no-7-z-temi-zajmennik-vidminuvanna-zajmennikiv-testi-72229.htmlhttps://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/33554/ Інші ресурси: https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-zaymennik-zagalne-znachennya-morfologichni-oznaki-sintaksichna-rol-rozryadi-zaymennikiv-6-klas-1727.htmlhttps://www.schoollife.org.ua/zajmennyk-zagalne-znachennya-morfologichni-oznaky-syntaksychna-rol-rozryady-zajmennykiv-za-znachennyam-6-klas-ukrayinska-mova/https://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/40960/https://www.youtube.com/watch?v=4geLnLH-oJ4Тренувальні вправи:https://naurok.com.ua/materiali-do-urokiv-z-temi-zaymennik-136761.html7 клас. Частка. П. 48. Вправи: 509, 510 – виписати частки, визначити розряд.

П. 49. Вправи: 524, 527, 529. П. 50. Вправи: 533,536.

Вигук. П. 51. Вправи:545, 547.

Повторення. П. 52. Вправи: 554, 569.

Тренажер з правопису Web Pen.com.ua

8клас. Підготовка до контрольної семестрової роботи: повторити правила правопису, прослухати та написати аудіодиктант.

https://www.youtube.com/watch?v=gWqh36I6nTA&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1&index=10

Контрольна семестрова робота. Написання аудіодиктанту.

https://www.youtube.com/watch?v=GTKbyU_DNa8&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1&index=2&t=0s

Р.М. № 17. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). Робота в чернетці.

https://osvita.ua/school/lessons_summary/mova/45424/

Р.М. № 18. Письмовий твір-опис пам’ятки історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин). Відредагувати роботу в чернетці, переписати в чистовик.

9 клас Підготовка до контрольної семестрової роботи: повторити правила правопису, прослухати та написати аудіодиктант.

https://www.youtube.com/watch?v=gWqh36I6nTA&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1&index=10

Контрольна семестрова робота. Написання аудіодиктанту. https://www.youtube.com/watch?v=56p_lTFWHYk&list=PL47_m_Ga4AecRwakQxh6RU75b6o8GPeU1&index=21

Повторити вивчені розділові знаки у простому та складному реченнях. Виконати вправи, запропоновані в додатку.

https://naurok.com.ua/urok-z-ukra-nsko-movi-na-temu-povtorennya-vivchenih-rozdilovih-znakiv-u-prostomu-i-skladnomu-rechennyah-42393.html

Контрольна робота. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку. Текст.

https://subject.com.ua/lesson/mova/9klas/59.html (звіритись із ключем відповідей).

10 – А клас. Іменник. П. 52 – 53. Вправи: 2, 3, 5, 7. Експрес- урок. Ютуб «Що означає вислів «гроші не пахнуть?»

П. 54. Вправи: 2, 3, 5, 7. Ютуб. Еспрес-урок «Тільки не дивіться в нижню частину екрану».

П. 55 – 56. Вправи: 2, 3, 5, 7. Ютуб. Еспрес- урок «З днем чи Днем народження?»

П. 57 – 58. Вправи: 2, 3, 5.

Практична риторика. П. 59 – 60. Вправа 5. П. 61 – 62. Вправа 4.

П. 63 – 64. Вправа 7 -1 – одне пит. на вибір; 7 -2.

Ютуб. Фрагменти дискусій: про міфотворчість у літературі на «Книжковому арсеналі- 2017», Ірена Карпа про вивчення сучасної літератури в школах. Занотувати найцікавіші думки.

10 – Б клас. Прислівник. П. 48. Вправи 433, 434.

Службові частини мови. Вигук. П. 49. Вправи 440, 444, 448 (2), 458, 454. Онлайн- тести на сайті ЛРЦОЯ. Тренажер з правопису Web Pen.com.ua

11 – клас. Повторення. Відмінювання іменників та прикметників. Ступені порівняння прикметників. Числівник (розряди, відмінювання). Займенник (правопис). Дієслово Часи, види, способи. Виконувати тестові завдання у зб. О.Авраменка (згідно з темами).

Кiлькiсть переглядiв: 251

Коментарi