5 клас

Українська література

Тема 4. Твори Т.Шевченка, П.Тичина, Є.Гуцала

https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis

https://vseosvita.ua/library/ditinstvo-tarasa-sevcenka-11392.html

https://www.youtube.com/watch?v=wz3XIbN6flg

https://www.youtube.com/watch?v=EUjyxx0KloQ&t=5s

https://www.youtube.com/watch?v=vHsLRy8THrkhttps://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzA&t=43s

https://www.youtube.com/watch?v=mZCmZUDLeLY

https://vseosvita.ua/library/testi-do-temi-t-g-sevcenko-79973.html

https://naurok.com.ua/test/start/72765

https://naurok.com.ua/test/start/68296https://naurok.com.ua/test/taras-shevchenko-pavlo-tichina-75075.html

https://www.youtube.com/watch?v=n_GDeNARLHU

https://naurok.com.ua/test/start/81977https://naurok.com.ua/test/start/75623

Тема 5. Твори М. Рильського, Гр. Тютюнника, М. Вінграновського

https://www.youtube.com/watch?v=DjszVgRFs6s

https://www.youtube.com/watch?v=FyMKUkFdHos

https://naurok.com.ua/test/start/74305

https://naurok.com.ua/test/start/52241

https://www.youtube.com/watch?v=iM2kY3vj5-o

https://www.youtube.com/watch?v=uL2Wkpcgtgg

https://www.youtube.com/watch?v=ST7txyIquIg

https://www.youtube.com/watch?v=7LfSSDoHq6Q

https://www.youtube.com/watch?v=7LfSSDoHq6Q

https://naurok.com.ua/test/start/7394

Завдання з української літератури для учнів 5 – 11 класів з 12.03 до 24.04.2020 року

6 клас Підручник Л. Т. Коваленко. Прочитати твори Ярослава Стельмаха" Митькозавр із Юрківки"(с.178-193), Лесі Ворониної "Таємне Товариство Боягузів"( с. 194-241). Виконати завд. на с.193; 212- 213( письм. у робочих зошитах). Леонід Глібов с. 216-222. Виразне читання та ідейно- художній аналіз байок. Степан Руданський. с. 223-228. Виразне читання та ідейно-художній аналіз співомовок.

7 клас Твір- роздум на одну з тем, увести приклад із літератури. У чому полягає призначення людини? За що варто поважати людину? Хто гідний називатися патріотом? Прочитати твори: «Аргонавти» Степана Процюка (позакласне читання), Любов Пономаренко «Гер переможений», Олег Ольжич «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив», Олена Теліга «Сучасникам», «Радість», О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили». Відповідати на питання після творів. Скласти (письмово, 1 – 2 стор.) свою історію пригод з головним героєм – Іваном Силою.

8 клас Підручник О. Авраменко. Прочитати оповідання О. Довженка" Ніч перед боєм"(с. 135-141), повість Ніни Бічуї" Шпага Славка Беркути"(с. 142- 175), оповідання Володимира Дрозда " Білий кінь Шептало"( с. 177-185), повість- казку Юрія Винничука" Місце для дракона"(с.187- 206). Виконати завдання на с. 141- 142; 175-176;185-186;206-207( письм., у робочих зошитах).

9 клас Прочитати твори Т.Шевченка: «І мертвим, і живим…», «Катерина», «Наймичка», «Росли укупочці, зросли…», «Ісаїя.Глава 35», ід.- темат. аналіз. «Доля», уривок із Послання напамꞌять. Написати твір «Образ матері у творах Т.Шевченка» (на двійному аркуші .)

Прочитати твір П.Куліша «Чорна рада», виписати цитати до образів.

10 – А клас Конспект про життя і творчість Лесі Українки. Поезії «Слово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну» виразно читати й аналізувати. «Contra spem spero!» вивчити напамꞌ ять. Виписати ознаки неоромантизму.

Прочитати драму – феєрію «Лісова пісня», виписати цитати до образів Мавки, Лукаша, афоризми з твору.

Написати контрольний твір-міркування про життя і творчість Лесі Українки (на двійному аркуші).

Написати повідомлення (реферат) «Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця». Виписати ознаки символізму. Поезію «Блакитна панна» вивчити напамꞌять, «Інфанта» виразно читати; ідейно-тематичний аналіз поезій.

10 – Б клас Конспект про життя і творчість Лесі Українки. Поезії «Слово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну» виразно читати й аналізувати. «Contra spem spero!» вивчити напамꞌ ять. Виписати ознаки неоромантизму.

Прочитати драму – феєрію «Лісова пісня», виписати цитати до образів Мавки, Лукаша, афоризми з твору.

Прочитати драматичну поему «Касандра».

Конспекти: «Символізм як різновид модернізму», «В.Винниченко – громадський і політичний діяч», «П.Тичина. Трагізм життєвого і творчого щляху митця у тоталітарній системі».

Прочитати твори: В.Винниченко «Момент», П.Тичина «Арфами, арфами…», «Пастелі», «Сковорода», «О панно Інно…»; поезії «Ви знаєте, як липа шелестить…», «Памꞌяті тридцяти» вивч. напамꞌять.

Переглянути презентації, Фільм про В Винниченка (із рубрики «Пишемо історію»).

11 – А клас Прочитати твори: Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном», Ліна Костенко «Маруся Чурай», «Страшні слова, коли вони мовчать» (вивч. напамꞌять), «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано...», «По сей день Посейдон посідає трон…»; В.Стус «Крізь сотн сумнівів я йду до тебе», «Господи, гніву пречистого…» (одну поезію напамꞌять, на вибір). Конспект про життя і творчість цих письменників.

Конспект про історико-культурну ситуацію наприкінці ХХ – початку ХХІ ст. Найвагоміші здобутки сучасної літератури.

Опрацюв. У підручнику статті про поезію, прозу, есеїстику. (І.Римарук, Ю.Андрухович, О.Забужко, О.Ірванець, С.Жадан, Г.Пагутяк,Я.Мельник).

11 – Б клас Прочитати твори: О.Гончар «Модри Камень», В.Земляк «Лебедина зграя», П.Загребельний «Роксолана», Р.Іваничук «Мальви», В.Шевчук «Дім на горі», Ервін Умеров «Самотній». Прочитати про ці твори у підручнику.

osvitanova.com.ua 63 відео за мотивами творів української літератури.

Обовꞌязково переглядати лекції на телеканалі «Рада» та YouTube - каналі МОН.

Для учнів 5 – 10 класів: переглянути презентації, буктрейлери до творів, що вивчаються (в Інтернеті).

Завдання із зарубіжної літератури з 12.03. до 24.04.2020 року

6 клас Прочитати Р. Бредбері «Усмішка», Р.Шеклі «Запах думки», А.Ліндгрен «Міо, мій Міо». Прочитати відповідні статті в підручнику, рубрику «Це цікаво», відповідати на питання після творів. У робочий зошит написати твір «Яким я бачу майбутнє людства?»

7 клас Прочитати оповідання Конан Дойла «Пістрява стрічка», «Спілка рудих». Читати в інтернеті (оповідань в підручнику немає). Скласти план до них. Посилання: gdz4you.com 2. https://naurok.com.ua/prezentaciya-sherlok-holms---lyudina-legenda-56717.htm

Позакласне читання. Артур Конан Дойль. Оповідання про Шерлока Холмса. Повість «Собака Баскервілів». План до оповідання.

Прочитати О.Генрі «Дари волхвів». Виписати терміни «новела», «художня деталь». Портал GDZ4YOU, посилання gdz4you.com. Готові презентації.

Прочитати О.Генрі «Останній листок», план оповід.

Рекомендація: екранізація оповідання. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-u-7-klasi-na-temu-o-genri-ostanniy-listok-vzaemoporozuminnya-ta-pragnennya-zrobiti-dobro-inshim-yak-zasib-podolannya-zhittevih-negarazdiv-18209.htm

Прочитати Г. Уеллс «Чарівна крамниця», питання підручника. Рюноске Акутагава «Павутинка», запис. до тексту 10 питань. https//vseosvita.ua

8 клас Прочитати твір Сервантеса «Дон Кіхот» і матеріал у підручнику.

Контр. твір «Почуття, що сильніше за смерть» (за трагедією В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта») або Благородний лицар Дон Кіхот – герой і дивак (за романом Сервантеса «Дон Кіхот»), (на вибір учня).

Конспект с.240-245. Придумати і записати в зошит 3 запитання для самоконтролю. Підготувати презентації за темою (за бажанням учнів).

Прочитати вірш «Галерник» Луїса де Гонгора – і –Арготе. Опрац. с. 246-248. Письмові відповіді на запитання 1,5, с. 248.

Класицизм. Конспект, с.251 – 257. Портал GDZ4YOU, посилання gdz4you.com Готові шкільні презентації www.Bandicam.com

ПЧ. Прочитати Ж.- Б. Мольєр «Тартюф», с.257 – 262. Відеоверсія вистави.

«Міщанин -шляхтич», с.262 – 279. Усно, пит. 1, 2, 3, с. 280. Виписати приклади засобів комічного. Відеоверсія вистави.

https://www.google.com.ua/search?ei=JAyBXrrQAfDzqw

Go2pvIAg&q=мольєр+міщанин+шляхтич+презентація&oq=мольєр

+міщанин+шляхтич+&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgAMgIIADICCAAyAggA

MgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADoECAAQQ1CAFFiAFGC

Прочитати Антуан де Сент –Екзюпері «Маленький принц».

9 клас Конспект с. 217 – 222. Генрік Ібсен «Ляльковий дім», с. 223 – 235, план твору. https://naurok.com.ua

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zittevij-i-tvorcij-slah-norvezkogo-pismennika-zacinatela-evropejskoi-novoi-dramaturgii-genrika-ibsena-23013.html

Б.Шоу «Пігмаліон», конспект, с.236 – 241, відеоверсія вистави.

Література ХХ-ХХІ ст. Життя, історія, культура. Бібліотечні та Інтернет-ресурси, їхнє викор для збагачення кола читання. Переглянути кінороман Х.Рівера, Т.Саллівана «Листи до Джульєтти».

Прочитати Шолом Алейхем «Тевꞌє - молочар», с. 257 – 276. https://m.youtube.com/watch

10 клас Прочитати М. Метерлінк «Синій птах». Скласти пасп. характеристику митця. К.р. Повтор. тему «Драматургія кінця ХІХ – поч. ХХ ст. Ш. Бодлер, П. Верлен, А. Рембо, М. Метерлінк».

11 – А клас Прочитати П.Целан «Фуга смерті». Стаття підручника. Скласти сюжетний ланцюжок.

ПЧ: Томас Кініллі «Список Шиндлера». Повідомлення про життя і творчість Т.Кініллі, тема, ідея, сюжетний ланцюжок твору (у робочий зошит). Переглянути фільм за твором (1993р.).

Контр. твір на тему «Матінка Кураж та її діти» - драма-пересторога напередодні Другої світової війни» (на двійному аркуші).

11 – Б клас Прочитати Е.Хемінгвей «Старий і море». Законспектувати с.182-183. Знати біографію письменника (с.184-189). Прочитати с.190-205.

Прочитати Габріель Гарсіа Маркес. «Стариган із крилами». Знати відомості про життя митця. Опрацювати с.206 – 214. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-g-g-markes-opovidannya-starigan-z-krilami-32024.html

Опрацюв. С.215 – 216. Конспект- огляд «театру абсурду». https://svitppt.com.ua/kultura/teatr-absurdu.html

Опрацюв. С. 216 – 232. Онhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-molodiy-teatr-lesya-kurbasa---prodovzhennya-tradiciy-epichnogo-teatru-bertolda-brehta-90478.html онлайн-уроки для 11 класу.

Прочитати Хуліо Кортасар «Менади», план оповідання.

6 клас. С.Руданський. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Виразно читати співомовки. Виписати 5 прикладів інверсії. Малюнки (за бажанням). Онлайн –тести. «На урок», №12.

П.Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Виразно читати гуморески. Одну (на вибір) вивчити напамꞌять.

Позакласне читання. Микола Онуфрійчук «Байки». Виразно читати байки, проілюструвати твори, що сподобалися.

Література рідного краю. В.Слапчук «Йшов їжак бережком», повість «Риба під парасолею», уривки. І. Чернецький зб. оповідань «Кольоровий вітер». Проаналізувати комічні ситуації у вибраних творах (усно).

7 клас. Прочитати статтю в підручнику про Андрія Малишка. Напамꞌять «Пісня про рушник». Виразно читати «Чому сказати, й сам не знаю…».

Презентація myshared.ru/slid/1055133

Володимир Івасюк. Переглянути документальний фільм «В.Івасюк. Щоб народитися знову». Youtub.com/watch?v=QjQF4ENQSv8 Пісенна творчість. «Червона рута», «Балада про мальви», «Я піду в далекі гори», «Водограй». Виписати з усіх пісень художні засоби. Зробити висновок: як автори через ці художні засоби доносять до читача свої ідеї і які саме? (висновок – 2 – 3 речення). Послухати записи виконання пісень в Інтернеті.

Позакласне читання. А.Дімаров. Повість «Блакитна дитина». Презентація Vseosvita.ua/library/anatoliy-dimarov-61955.html

8 клас. Юрій Винничук «Місце для дракона» ( прочитати повість-казку; виконати завдання в підручнику (О. Авраменко. Українська література, 8 кл.) на с. 206-207, твір-роздум (завдання 1) написати в робочому зошиті; пройти онлайн- тести за посиланням:

http://charivneslovo.blogspot.com/2016/12/blog-post.html );

Валентин Чемерис «Вітька +Галя, або Повість про перше кохання» (прочитати гумористичну повість; виконати завдання в підручнику (О. Авраменко. Українська література, 8 кл.) на с.219-220, 234; 249-250 (завдання12 - письмово в робочому зошиті); виписати портретні характеристики Вітьки Горобця, Федька Котигорошка й Галі Козачок ). Написати невеликий твір-роздум на тему: «Які проблеми дорослішання В. Чемерис порушив у повісті Вітька +Галя»?»; пройти онлайн тестування за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/valentyn-chemerys-vitkahalia-abo-povist-pro-pershe-kokhannia-34951.html)

Література рідного краю. Надія Гуменюк ««Білий вовк на чорному шляху» (прочитати повість волинської письменниці) .

9 клас Прочитати роман Пантелеймона Куліша «Чорна рада» - перший український роман-хроніку. Ознайомитись з походженням його назви, історичною основою і авторською уявою. Звернути увагу на те, яку оцінку роману дав Т.Г. Шевченко. Опрацювати матеріал на с. 255-264, виконати завдання на с.264.

Непросте життя й романтичні пригоди головних героїв. Виписати цитати до образів Шрама й Сомка.

РМ №4. Порівняльна характеристика героїв (Петра і Кирила Тура, Шрама й Череваня). Скласти план порівняльної характеристики героїв.

Марко Вовчок (Марія Олександрівна Вілінська). Прочитати про життя та творчу діяльність письменниці ( с. 267- 270). Виконати завдання №7 на с.270 (у робочих зошитах). Прочитати одне з оповідань зі збірки «Народні оповідання».

10 – А клас. Олександр Олесь. Скласти хронологічну таблицю життя і творчості. Поезію «Чари ночі» - напамꞌять. «З журбою радість обнялась…», «О слово рідне! Орле скутий!..» читати й аналізувати (усно). Прочитати драматичний етюд «По дорозі в казку». Написати твір – мініатюру (9 – 10 речень) «Казка життя людини – вимисел чи реальність?»

Презентація vseosvita.ua/library/oleksandr-oles-97492.html

В.Винниченко. Скласти таблицю життя і творчості. Переглянути фільм про письменника із рубрики «Пишемо історію». Прочитати «Момент». Скласти літературне гроно про новелу.

Література рідного краю. Оповідання сучасних письменників- земляків. Прочитати оповідання (на вибір), скласти план.

10 – Б клас. Б.Лепкий. С. 287 – 293. Презентація «Дорогами життя і творчості» slidchare.net/Ternopil_OUNB/ss-55339667 Трилогія про Івана Мазепу в 3-х томах і 5 книгах. Прочитати повість «Мотря». Діалог із текстом, с. 293, пит. 3 – письмово. Діалог із науковцем, с. 294, пит.2 – письмово. Переглянути документальний фільм «Історія кохання гетьмана…». Гра долі. Частина 3. Youtub.com/watch?v=Xm2LanQHyQ

І.Гаспринський. С.295 – 299. Прочитати оповідання «Арслан- киз» («Дівчина- левиця»). Діалоги текстів, с. 299 – пит. 1 – письмово. vseosvita.ua/library/zitteviy-i-tvorciy-shlah-ismaila-gasprinkogo-130567.html

Позакласне читання. Відгук на самостійно прочитаний твір (на вибір, письмово, 1 стор.).

Література рідного краю. Повідомлення про Волинську організацію Національної спілки письменників України (1 стор.).

11 – А клас. Завдання до кінця травня подано раніше.

11 – Б клас. Постмодернізм і постпостмодернізм. Виписати в зошити визначальні риси. Прочитати твори. Поезія. І.Римарук «Обнова», В.Герасимꞌюк «Аркан», Ю.Андрухович «Астролог», «Пісня мандрівного спудея», «Козак Ямайка». Ю.Іздрик «Вишиванка», «Молитва». М.Матіос «Триєдина перспектива» (цикл), «Прості вірші» (цикл).С.Жадан «Музика, очерет…», «Смерть моряка», збірка «Тамплієри».

Проза. Есе. Ю.Андрухович «ShevchenkoisOK». О.Забужко «Казка про калинову сопілку». С.Жадан «Ворошиловград». М.Матіос «Майже ніколи не навпаки».

Драматургія. О.Ірванець. «Маленька пꞌєса про зраду».

Позакласне читання. Відгук на самостійно прочитаний сучасний твір (2 стор.)

Тренувальні онлайн -тести.

Кiлькiсть переглядiв: 339

Коментарi