ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ. ІСТОРІЯ УКАЇНИ.
6 КЛАС (ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС)
1.Тема: «Елліністичні держави в IV-II ст. до н.е. культура еллінізму» (§37)
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (с.162.)
2. Тема: «Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України». Практичне заняття.
Виконати письмово в зошиті завдання:
№1 (с.163)
№2 (с.165)
№3 (с.166)
3. Тема: «Природні умови Італії та виникнення міста Рим»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (с.171)
4. Тема: Римська республіка V-серед. ІІІ ст. до н.е.»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 175)
5. Тема: «Римська республіка в ІІ ст. до н.е.»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 180)
6. Тема: «Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 185)
7. Тема: «Диктатура Гая Юлія Цезаря»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 189)
8. Тема: «Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 193)
9. Тема: «Місто Рим та повсякденне життя його мешканців»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 200)
10. Тема: «Римська імперія в ІІІ – І Vст.»
Дати письмові відповіді на запитання рубрики «Оцініть себе» (ст. 204)
8 клас. Історія України.
параграф 34 Ліквідація Гетьманщини та козацького устрою в Україні
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rozumovskiy-kirilo-108554.html
http://palac.dp.ua/palace/halereia-hetmaniv-ukrainy
параграф 35 Нова (Підпільненська )Січ завдання 3, с 39(письмово)
параграф 36 Російсько –турецькі війни 18 ст.
https://www.youtube.com/watch?v=Vcl1uKvnDkQ
параграф 37 Правобережна Україна, Буковина, Закарпаття, Східна Галичина. Опрацювати причини, хід, наслідки гайдамацького повстання 1768 р.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-gaydamachchina-koli-vschina-oprishkivstvo-47678.html
http://www.myshared.ru/slide/1159673/
параграф 38 Поділи Речі Посполитої. Завдання 4 с. 259(письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=YPIHt8_304E параграф 39 Західно-українські землі у складі володінь австрійських Габсбургів.Скласти таблицю «Реформи Марії-Терезії та Йосипа ІІ» параграф 40 Освіта і наука. Скласти письмово повідомлення про діячів науки і культури. Параграф 41 Архітектура і мистецтво. Створити самостійно презентацію на тему. Урок узагальнення. Завдання 3,4,5 с. 286(письмово), завдання 7,8 с. 287 (письмово)
8 клас. Всесвітня історія
параграф 20 . Московська держава. Скласти план пункту 2 «Реформи Івана Грозного»
параграф 21. Поява Російської імперії. Тести с.177.(письмово)
параграф 22. Просвітництво і промислова революція. Скласти ідеї просвітництва і гуманізму у вигляді таблиці.
Параграф 23. Освічений абсолютизм. Скласти історичний портрет Катерини ІІ.
https://www.youtube.com/watch?v=Rr6viUfiXks
https://www.youtube.com/watch?v=ruQ88HKYGXE
https://www.youtube.com/watch?v=UjGJjrjaGq4
параграф 24. Міжнародні відносини 18 ст. Скласти таблицю « Цілі провідних держав Європи у міжнародних відносинах».
параграф 25. Англійські колонії в Північній Америці. Утворення США.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-utvorennya-ssha-80679.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-spolucheni-shtati-ameriki-viyna-za-nezalezhnist-18695.html
параграф 27. Китай та Японія 16-18 ст. Тести с. 224 (письмово)
параграф 28 Індія та Персія. Завдання 1-2( письмово) с. 245
9 клас. Історія України
параграф 29. Суспільно- політичне життя Наддніпрянщини на початку ХХ ст.Скласти історичний портрет М.Міхновського. Опрацювати програми партій с. 200.
параграф 30. Події революції 1905-1907 рр. в Україні. Завдання 2 с.211(письмово)
параграф 31. Столипінська аграрна реформа. Завдання 2 с. 218.(письмово)
https://gdz4you.com/prezentaciyi/istoriya-ukrayiny/petro-stolypin-18178/
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-stolipinska-agrarna-reforma-150732.html
параграф 33. Економічне становище західно-українських земель на початку ХХ ст.Завдання 4 с. 229
параграф 34. Суспільно- політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
параграф 35. Радикалізація українського руху на початку ХХ ст. Схема 242, завдання 4(письмово)
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-andrij-septickij-181982.html
параграф 37. Освіта і культура на українських землях ІІ половини ХІХ ст. - початку ХХ ст.
https://naurok.com.ua/obrazotvorche-mistectvo-u-drugiy-polovini-xix-stolittya-23253.html
параграф 38. Література. Театр. Музика в ІІ половині ХІХ ст. Завдання 4 с. 263, таблиця.
http://www.myshared.ru/slide/1157129/
https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/teatr-v-ukrayini-v-kinci-xix-na-pochatku-xx-st-19377/ параграф 39 Архітектура і живопис. Підготувати самостійно презентацію на тему. параграф 40 Практичне заняття №8. Опрацювати завдання 2,4 (письмово) параграф 41 Урок узагальнення
9 клас. Всесвітня історія
параграф 25. Сіньхайська революція.
https://gdz4you.com/prezentaciyi/vsesvitnya-istoriya/kytaj-v-xix-pochatku-hh-stolittya-17263/
параграф 26. Спроби модернізації Османської імперії. Завдання 1-4 с. 159.(письмово)
параграф 27. Практичне заняття. Колоніальна політика для метрополій і країн Азії та Африки. Сформувати цілі колоніальної політики держав 19 ст.
параграф 29. Міжнародні відносини наприкінці 19 ст. Завдання 1-10 (усно), с. 170
параграф 30. Форми і напрями освіти. Завдання 1-4 с. 175 (письмово).
https://gdz4you.com/prezentaciyi/inshi/naukovi-vidkryttya-19-stolittya-17579/
параграф 31. Наукові і технічні досягнення. Таблиця с. 178-179. параграф 32 Практичне заняття . Масове виробництво.Зародження масової культури. Ознайомитись з цитатами на с.185 і відповісти на запитання (письмово) параграфи 33-34 Науково-технічна революція ХІХ-ХХ ст.. та її вплив на людину й суспільство. Завдання 1-7, с.192 (усно)
11 клас. Історія України.
параграф 25. Суспільно- політичне життя України у 2005-2013 р. Завдання 1-2 с. 214.(письмово)
параграф 26. Революція гідності 2013-2014рр. Диктаторські закони 2014 р. Завдання 1-2 с 224 (письмово)
https://www.youtube.com/watch?v=QTvgFOVB-Xs
https://www.youtube.com/watch?v=rStK_nBCB3w
http://www.myshared.ru/slide/1177339/
параграф 27. Збройна агресія Росії на Сході України. АТО. Завдання 1-2 с. 233 (письмово)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-16-sichnya-denya-pam-yati-kiborgiv-3272.html
https://www.youtube.com/watch?v=Av-gV6tcCnE
параграф 28. Суспільно- політичне і соціально- економічне становище в Україні в умовах «гібридної війни». Уривки історичних документів с. 240 Завдання 1-4, с.241 (письмово)
параграф 29. Культура, освіта, наука України. Завдання 1-2 с. 252 (письмово), завдання 1-3 ,с.252 (усно)
https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/suchasni-ukrayinski-pysmennyky-suchasna- ukrayinska-literatura-9234/ Урок узагальнення.Україна у повоєнний період. Розв’язувати тести в електронному додатку до підручника Урок узагальнення. Україна в період відлиги . Розв’язувати тести в електронному додатку до підручника
Історія, право, громадянська освіта з 30.03 по 29.05. 2020 року
Історія України, 5-ті класи
Урок узагальнення з теми «Дослідники історії», п. 29, завд. 1,2,3 (сенкан про М. Максимовича, М. Грушевського) виконати письмово в робочому зошиті.
Тема « Усе має минуле»
Праця і господарство: колись і сьогодні. Від натурального до ринкового господарства, п. 30, виписати й вивчити терміни, завд. с. 164 письмово, с. 165, завд. 5 письмово.
Місто і село, п. 31, здійснити пошукову роботу та підготувати міні-проект на ватмані, теми на с. 167.
Тема: Українські школи та університети.
Опрацювати п. 32, виписати дати та створити кросворд або вікторину за матеріалами параграфа.
Тема: Здоров’я і довкілля.
Опрацювати п. 33, виконати завдання 1 – 4, с. 181 письмово
Урок контролю навчальних досягнень з теми «Усе має минуле».
Опрацювати п. 34, вправа 1 – 4 письмово в робочому зошиті.
Урок узагальнення. Вікторина: Що? Де? Коли?
Опрацювати п. 35, посилання на с. 186. https://drive.google.com/file/d/1My-1GHA3uusN-Mn1p1NP7nqTWzr1rb-2/view
Історія України, 7-мі класи
Урок узагальнення з теми «Галицько-Волинська держава». Скласти 6 тестів з однією правильною відповіддю, 2 завдання на хронологічну послідовність, 2 завд. на відповідність, кросворд за матеріалом теми.
Розділ. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав(xiv-xv ст.)
Українські землі у складі Великого князівства Литовського, п. 20-21, виписати та вивчити терміни (с. 191), дати, історичні особи, завд. 1-4,9,13 письмово.
Держава Феодоро та Кримське ханство, п. 22, виписати і вивчити терміни (с. 198), завд. 1-4 письмово.
Суспільне життя в Україні, п. 23, виписати і вивчити терміни (с. 204), завд. 1-4 письмово, с. 205. YOU.Tube. Уроки історії Пітона Каа.
Господарський розвиток українських земель у другій половині ХIV ст. Опрацювати п 24. Виписати та вивчити терміни с. 211-212, завд. 5,8 письмово.
Особливості розвитку культури у другій половині ХIV ст. Опрацювати п 25. завд. 7 письмово.
Практичне заняття. Етнічний склад населення України. Повсякденне життя. Опрацювати с. 218 завд. 1-7 письмово.
Історія рідного краю. Опрацювати параграф 26, п 1-3, скласти план.
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Українські землі в складі Великого князівства Литовського та інших держав (ХIV- ХV ст.)». Завдання у viber.
Всесвітня історія, 7-мі класи
Розділ «Країни Центральної та Східної Європи в X-Xv ст.
Держави Центральної та Східної Європи, п. 20-21, с. 240, завд. 1-9 письмово.
Північно-Східна Русь, п. 22-23, с.259, завд.2-5, 10, 14 письмово.
Практичне заняття. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мифодій. С. 264 завд. 1-8 письмово.
Урок контролю та корекції навчальних досягнень з теми « Країни Центральної та Східної Європи у ХХ- ХV ст.» Виконати письмово завд. 2-4 на с.264, завд. 1-12, с.265.
Розділ. Середньовічний Схід. Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Опрацювати п. 26, с.294 завд. 2,4,6 письмово.
Середньовічне суспільство Індії. Опрацювати п.24, с.275 завд. 2,6,7 письмово.
Середньовічне суспільство Китаю. Опрацювати п.25, с.286 завд. 2,6,7,9 письмово.
Урок контролю та корекції навчальних досягнень з теми «Середньовічний Схід». Виконати письмово завд. 3,4,6 на с.295 та тести 1-12.
Історія України, 10 – ті класи
Практичне заняття. Переглянути відео на YOU.Tube.hromadske. Срібна земля. Хроніка Карпатської України (1919-1939рр.) та підтвердити або спростувати твердження фактами – Проголошення Карпатської України: безперспективний проект чи невикористаний шанс українства (не менше 4 позицій).
Урок контролю і корекції навч. досягнень учнів з теми «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період», завд. у viber.
Розділ. Україна в роки Другої світової війни
Україна на початку Другої світової війни, п. 33-34, с. 196, завд. 1-7, 11 письмово.
Україна на початку радянсько - німецької війни, п. 35-36, с.205, завд. 1-13 письмово.
Україна в умовах нацистської окупації, п.37,с. 211, завд. 1-13 письмово. До трьох тем скласти кросворд, сенкан ( 3-4 діячів на вибір), тести на хронологічну послідовність та відповідність. Заповнити к/к.
Рух опору та його течії в Україні. Опрацювати п.38, підготувати презентацію або виконати письмово завдання 1-6 на с.217, вивчити терміни та події.
Звільнення України від нацистських військ. Опрацювати п.39 завд.13 с.226 письмово.
Ціна війни. Опрацювати параграф 40, скласти тези, виписати діячів культури та їх досягнення.
Практичне заняття. Війна у пам’ятниках рідного краю. Підготувати презентацію або повідомлення про пам’ятки історії війни на території краю.
Урок контролю і корекції навч. досягнень учнів з теми «Україна в роки Другої Світової війни», завд. у viber.
Всесвітня історія, 10-ті класи
Розділ. Передумови Другої світової війни
Назрівання Другої світової війни, п. 17, скласти конспект, вивчити дати, терміни, завд.1-6, с.179 усно.
Утворення трьох вогнищ світової війни, п.18, скласти тези, ст.184, завд. 1-4 письмово.
Світ на порозі війни, п.19, скласти розгорнутий план.
Розділ. Друга світова війна
Початок і розгортання Другої світової війни. Події 1941-1942рр., с.209, завд. 3,10 письмово; с.218, завд. 2, 6, 8, 9 письмово.
Завершення і підсумки Другої Світової війни. Опрацювати п.22-23, с.224 завд.2,4 письмово, с.231 завд.1-5 усно.
Міжнародні судові процеси над воєнними злочинцями. Опрацювати п. 24, виписати та вивчити дати.
Практичне заняття «Примусова праця в Третьому рейху». Виконати письмово завдання на с.240-241.
Розділ. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.
Освіта та наука. Література та мистецтво. Опрацювати п.25, скласти таблицю: « Діячі культури та їх здобутки»
Урок узагальнення (завдання у viber).
Історія України 11- А клас
Розділ. Творення нової України
Революція Гідності 2013-2014рр, п.26 с.224 завд 1- 5 письмово.
Збройна агресія Російської Федерації проти України п.27, с.233, завд. 1-2 письмово.
Суспільно-політичне і соціально-економічне становище України в умовах «гібридної» війни. Релігійне життя. п.28 с.241, завд. 1-2 письмово.
Культура, освіта, наука. п.29, с.252, завд. 1-2 письмово
Пройти онлайн- тестування з теми « Боротьба за відновлення української державності на сайтах УЦОЯО, Prometeus.
Урок контролю і корекції навч. досягнень учнів з теми «Творення нової України», завдання - електронний додаток до підручника Власова В.С. « Історія України 11клас»
Повторення. Підготовка до ЗНО.
Україна в повоєнний період (1945-1955 роки)
Україна в умовах десталінізації
Україна в період системної кризи радянського ладу
Відновлення незалежності України
Становлення України як незалежної держави
https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-pershi-povoyenni-roki-1945-na-pochatku-1950-h-rr/
https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-umovah-estalinizatsiyi-1953-1964-rr/
https://test.izno.com.ua/ukrayina-v-period-zagostrennya-krizi-radyanskoyi-sistemi/
https://test.izno.com.ua/rozpad-radyanskogo-soyuzu-ta-vidrodzhennya-nezalezhnosti-ukrayini/
Правознавство, 9-ті класи
Опрацювати п. 26 «Кримінальні правопорушення та відповідальність за них». Виписати основні терміни.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14
https://loda.gov.ua/news?id=46551
Опрацювати п. 27 «Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх». Практичні завдання на ст. 227, 231, 235 виконати письмово в зошитах.
Опрацювати п. 28 «Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин». Завдання 9, 10, 11 виконати письмово на окремих аркушах.
https://naurok.com.ua/urok-zlochin-i-pokarannya-96826.html
Опрацювати п. 29, п.1,2 «Професія - юрист», виконати практичне завдання на с. 248.
Опрацювати п. 30 «Юристи в нашому житті», виконати практичне завдання на с. 255.
Опрацювати п. 29, п.3 «Нова українська поліція»
Опрацювати п. 31-32 «Практичне заняття. Ігровий суд», розв’язати юридичні ситуації 1, с. 260, 2, с. 263.
Опрацювати п. 27 «Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Якщо право - це професія»», завдання 9, 10, 11 виконати письмово на окремих аркушах.
Громадянська освіта, 10-ті класи
РОЗДІЛ 6. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту
Опрацювати теми: - Для чого необхідна економіка?
Як забезпечити сталий розвиток?
Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів?
Яку роль в ринковій економіці відіграє держава? Навіщо ми сплачуємо податки?
Домашнє господарство як власник і споживач. Домогосподарство на ринку грошей.
В чому полягає суть підприємництва?
Що продається на ринку праці?
Як корупція краде можливості? (параграфи 34- 43).
Виконати в зошиті завдання письмово:
Порівняти паперові гроші та електронні, визначити їх переваги та недоліки.
Виконати практичне завдання на с. 201- 202, заповнити таблицю. Спробуйте сформувати свій власний сімейний бюджет.
Виконати практичне завдання на с. 207, заповнити таблицю.
Створити колаж або плакат «Як ми можемо зменшити шкоду довкіллю»
Відвідайте сайт державних закупівель ProZorro та ознайомтеся з принципом його роботи.
Напишіть твір-есе на тему: «Корупція становить загрозу. Як я можу протидіяти корупції».
https://naurok.com.ua/praktichne-zanyattya-popit-na-rinku-praci-i-napisannya-rezyume-117589.html
https://naurok.com.ua/urok-pidpriemnictvo-pidpriemnicka-diyalnist-112825.html
https://naurok.com.ua/urok-praktikum-na-temu-biznes-plan-vlasnogo-pidpriemstva-108751.html пройти тест
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-zahistu-proektu-svit-profesiy-navkolo-nas-76546.html
https://naurok.com.ua/urok-ya---vlasnik-firmi-33186.html
https://naurok.com.ua/urok-osnovni-dzherela-dohodiv-33184.html
https://naurok.com.ua/urok-konkurenciya-pozitivni-ta-negativni-storoni-konkurenci-33183.html
https://naurok.com.ua/urok-etika-suchasnogo-biznesu-33179.html
https://naurok.com.ua/urok-z-temi-korupciya-shlyahi-podolannya-10-klas-140853.html
https://naurok.com.ua/pozaklasniy-zahid-osnovi-mediagramotnosti-86200.html
РОЗДІЛ 7. Україна. Європа. Світ.
Опрацювати теми: - Яким є вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину?
Як і чому відбувається процес європейської інтеграції?
Що загрожує стабільному і безпечному існуванню сучасного світу?
Якими є сучасні міжнародні відносини?
Як здійснюється співробітництво в Європі та світі?
Яким є становище України в Європі та світі? Які можливості дає співпраця з міжнародними організаціями.
Як реалізується європейський вектор розвитку України?
(параграфи 44 - 49)
Виконати в зошиті завдання письмово:
Завдання рубрики «Поміркуйте разом», с. 219
Проаналізувати події військового конфлікту, який розпочався в 2014 році на сході України, з позиції МГП.
Підготувати повідомлення про причини і наслідки міграційних процесів в Україні і світі.
Завдання рубрики «Поміркуйте разом», с. 239
Знайти приклади, як міжнародна співпраця впливає на життя нашої громади або у яких формах вона може виявлятися.
Підібрати аргументи на користь інтеграції України в європейську спільноту.
Всесвітня історія 11 клас
Тема: Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Конфлікт у Сирії. Терористична діяльність.
Завдання: опрацювати § 16 (підручник П. Полянський), порівняйте основні риси «Арабської весни» і революції в Центрально-Східній Європі. Визначте спільне і відмінне (письмово).
В успішному засвоєнні нових знань Вам допоможуть додаткові інтернет ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=Lx0jh8iuSEY
https://www.youtube.com/watch?v=DTSgtxhri0o
Тема: Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.
Завдання: опрацювати § 17 (підручник П. Полянський), виконати завдання 7, с. 162.
http://111vika.blogspot.com/2015/04/blog-post_26.html
Тема: Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Фідель Кастро. Проблеми політичного та економічного життя латиноамериканських держав на зламі ХХ–ХХІ ст.
Завдання: опрацювати § 18 (підручник П. Полянський), виконати завдання 6, с. 171.
Виконати тестові завдання за посиланням: https://sites.google.com/view/chernigivznz17/старша-школа/11-клас/11-всесвітня-історія або тестові завдання для самоконтролю на с. 172 підручника.
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
Тема: Динаміка Холодної війни. Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі й Афганістані).
Завдання: опрацювати § 19 (підручник П. Полянський). Заповніть таблицю «Холодна війна» за схемою: причини (внутрішні, зовнішні) - періоди - події.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-viniknennya-i-rozgortannya-holodno-viyni-55798.html
Тема: Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст.
Завдання: опрацювати § 20, п. 1,2 (підручник П. Полянський). За допомогою додаткових джерел складіть таблицю «Втручання наддержав у внутрішні справи інших країн» за схемою: наддержава - назва країни - рік - що відбувалося.
https://geomap.com.ua/uk-wh11/1329.html
Тема: Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму.
Завдання: опрацювати § 20, п.3, 4 (підручник П. Полянський). Визначте причини створення біполярного світу після Другої світової війни.
https://tyzhden.ua/World/210020
Тема: Агресія Росії проти України в 2014 р. Російсько-українська війна.
Завдання: опрацювати § 21 (підручник П. Полянський). Спробуйте відновити хронологічний ланцюжок подій захоплення Криму Російською Федерацією.
https://naurok.com.ua/urok-agresiya-rf-v-ukra-ni-133347.html
https://vseosvita.ua/library/rosijsko-ukrainska-vijna-v-hhi-st-istoria-ukraini-11-klas-3018.html
http://razumkov.org.ua/uploads/journal/ukr/NSD167-168_2016_ukr.pdf
Виконати тестові завдання для самоконтролю на с. 206 підручника.
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
Тема: Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва.
Завдання: опрацювати § 22 (підручник П. Полянський), виконати завдання 7, с. 162. Використавши текст підручника та додаткові джерела, зробіть таблицю головних науково-технічних досягнень, які були здійснені в другій половині XX - на початку XXI ст.
Тема: Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”.
Завдання: опрацювати § 23, п. 1-4 (підручник П. Полянський). Порівняйте систему соціального захисту в Україні та в країнах ЄС, зокрема в Німеччині.
Визначте своє ставлення до віртуалізації культури і суспільства в цілому. Які позитивні й негативні наслідки цього процесу ви вбачаєте в майбутньому? Як занурення молоді у «віртуальну реальність» впливає на її соціалізацію і самоідентифікацію.
Тема: Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції
Завдання: опрацювати § 23, п. 5, § 24 (підручник П. Полянський), виконати завдання 7, с. 162. Визначте своє ставлення до прагнення частини української молоді навчатися за кордоном.
Використавши текст підручника та залучивши інші джерела, зробіть таблицю «Образотворче мистецтво другої половини XX - початку XXI ст.» за схемою: мистецький напрям, найяскравіші представники, їхні твори.
https://naurok.com.ua/urok-osvita-nauka-literatura-ta-mistectvo-134868.html
Виконати тестові завдання для самоконтролю на с. 236 підручника.